Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

wtorek, 25 czerwca 2013

Kiedy to sie wszystko zaczelo....

Staram sie sobie przypomniec, kiedy zaczela sie moja przygoda ze 'zdrowiem'. I chyba nie bylo nigdy zadnego punktu zwrotnego w moim zyciu, ktory zainicjowalby moje zainteresowanie zdrowym stylem zycia. A raczej higienicznym stylem zycia... Higiena zycia po wzgledem fizycznym i psychicznym.
Pamietam, ze gdy bylam w szkole podstawowej tata (ktory interesuje sie zdrowym odzywianiem) zawsze mi powtarzal 'Nie dodawaj swiezego ogorka do salatek', 'Nie jedz tanich kielbas' etc... Teraz z perspektywy czasu mysle, ze moze to wlasnie bylo takim moim poczatkiem myslenia o tym co zdrowe, co dobre, co jesc i jak zyc. Kolejne lata przynosily nowe aspekty zdrowotne do mojego rozwazania i wprowadzania w zycie. Stopniowa modyfikacja tego co i jak jem, uprawianie sportow. Po rozpoczeciu pracy - codzienne zetkniecie sie ze stresem sklonilo mnie do zainteresowania sie technikami redukcji stresu w pracy i w ogole. Potem doszedl problem z plodnoscia i zainteresowanie sie, jak styl zycia wplywa na plodnosc kobiet i mezczyzn. I ta moja przygoda i nauka tego co dobre, bo wazne dla zdrowia trwa, i niemal kazdego dnia ewoluuje. Nie jest to rozdzial zamkniety, pewnie nawet nie jestem w polowie ksiazki.

Chcialabym sie dzielic moimi doswiadczeniami, wiedza, najnowszymi badaniami nad tym co zdrowe i higieniczne... ale bardzo bym tez chciala, zebyscie Wy dzielili sie swoimi doswiadczeniami w tym zakresie. Co dla Was jest wazne jesli chodzi o higieniczny styl zycia. Jak o siebie dbac pod wzgledem fizycznym i psychicznym, zeby zapewnic prawidlowy balans w zyciu? Jestem tym co jem i mysle?


Nie moge sie doczekac naszej wspolnej przygody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz